Perchè l'imprese di a miniera di carbone duveranu usà un sistema di pesatura senza guardia?

nutizie

Nta l'ultimi anni, u sviluppu di a tecnulugia unmanned pò esse discritta cum'è un saltu avanti.Tecnulugia di drone high-end, tecnulugia di guida senza pilotu, vicinu à a nostra vita di ogni ghjornu di buttreghi di vendita senza pilotu, etc. Si pò dì chì i prudutti di a tecnulugia senza pilotu occupanu sempre più u nostru mercatu.U listessu hè veru circa u camion weighbridge .In ordine per migliurà efficienza è cresce u valore di pruduzzioni, a megliu scelta hè di stallà u sistemu weighbridge unattended.

1.U costu di u travagliu hè altu, è u prufittu diminuisce annu per annu.Per esempiu, ci sò 4 weighbridges in l 'usina, è ogni pesante ponte bisognu di almenu 3 pesari ghjornu è notte pisanu è un tutale di 12 pirsuni.Ma s'ellu si usa u sistema di pesatura incustodita di Wanggong, solu bisognu di 2 divisioni di u persunale di pesatura di camion.Pudete capisce quantu costu di u travagliu chì andemu à salvà ?

2.In u centru di ricerca di metrologia tradiziunale, avemu bisognu di sottumette a strata di dati per strata, è ci vole circa una settimana per a dati per esse trasmessi à i capi, è ùn ci hè micca manera di appruvà i dati quandu certi capi sò nantu. viaghju d'affari.Un set di prucessu di gestione pò esse ritardatu per circa 7-15 ghjorni.Sè ch'elli fiascanu à capisce è scopre i dati in tempu una volta ci hè deviation, la perdita ecunomica sarà incalculable, chì varieghja da decine à million.While u sistemu di pesatura Wanggong unattended weighbridge hè cusì adattatu à risolviri i punti duluri clienti è pruduciutu.

3.With u sistemu pisata unattended pò rializà unattended pisata, assai pirsuni pensanu chì u situ weighbridge pò compie tuttu u prucessu di pisata senza nimu.Ma in realtà, avete bisognu di un amministratore.A causa di i requisiti anti-ingannamentu senza assistenza sò assai elevati, ci hè bisognu di cuntattà l'amministratore di u situ per a trasfurmazioni, quandu si trovanu ingannà in a sala di surviglianza.Dunque ùn hè micca totalmente priva di persone.Parechje persone ùn sanu micca di u software di pisatu o di l'informatica. U sistema di pisatura senza guardia hè stallatu nantu à u software di l'urdinatore è a gestione di u software di pisata.Se u sistema funziona in autumàticu durante u prucessu di pesamentu normale è hà bisognu di processà e dati è l'amministratore hà bisognu di processà i dati pertinenti in l'urdinatore.

nutizie

Wanggong Weighing Instruments si focalizeghja nantu à u sistema di pesatura incustoditu, chì aiutanu à migliurà l'efficienza di pesatura da 20 volte è riduce u nùmeru di u persunale di misurazione da 85%.A suluzione unica di u sistema di pesatura senza assistenza hè a scelta unanime di i clienti d'oltremare.
A nostra cumpagnia hà una forte forza cumpleta è avà hà un numeru di certificati di brevetti, cum'è i dispusitivi di trasfurmazioni di dati intelligenti d'alta precisione, sistemi di supervisione intelligente di strada integrata in rete, è processore di pesatura di sensori multicanale, etc., è hà sviluppatu indipindentamente una varietà di pesa. sistema, sistema di rilevazione, sistema di cattura è altri più di 20 software core.

nutizie
nutizie

Tempu di post: Aug-19-2022