Cellule de charge de capteur de pesage de haute qualité de haute précision

New-Product-pesa-ponte-cun-è-testa-acciaio (3)

Una cellula di carica di scala di camion d'alta precisione hè un tipu di cellula di carica chì hè apposta per pisà veiculi grossi cum'è camioni è rimorchi cù un altu livellu di precisione.Queste cellule di carica sò tipicamente fatte da materiali d'alta resistenza cum'è l'azzaru o l'aluminiu è ponu pisà in ogni locu da uni pochi di tunnellate à parechji centu tunnellate.Travaglianu aduprendu strain gauges o sensori piezoelectrici per misurà a quantità di forza applicata à a cellula di carica, chì hè poi cunvertita in una lettura di pesu.e cellule di carica di scala di camion d'alta precisione sò comunemente truvate in stazioni di pesa, porti di spedizione, è altri lochi induve i veiculi grossi anu bisognu à pisà accuratamente.

Per installà una cellula di carica nantu à una scala di camion, vi tuccherà à fà i seguenti passi:

1. Determinà a piazza di a cellula di carica: e cellule di carica deve esse piazzate in locu specifichi nantu à a scala basatu nantu à a dimensione è a distribuzione di pesu di u camionu chì hè pesatu.Hè impurtante di cunsultà e specificazioni di u fabricatore per determinà u locu propiu per ogni cellula di carica.

2. Preparate u fundamentu: U fundamentu deve esse livellu è fermu abbastanza per sustene u pesu di e cellule di carica è u camionu chì serà pesatu.A fundazione deve esse fatta di cimentu è deve esse guarita per almenu 28 ghjorni prima di a stallazione di e cellule di carica.

3. Installa e cellule di carica: Segui i struzzioni di u fabricatore per installà e cellule di carica à a fundazione.Celle di carica deve esse assicurate è livellate per assicurà a misurazione precisa di u pesu.

4. Installa u filatu è a scatula di junction: Connect the load cell to the junction box usendu cablaggio adattatu per e cundizioni di u situ di stallazione.A scatula di junction deve esse muntata nantu à una struttura di supportu indipendente da a bascula.

5. Calibrate u sistema: I carichi di carica deve esse calibrati per assicurà a misurazione precisa di u pesu.A calibrazione deve esse realizatu cù pesi di prova precisi cunnisciuti.

6. Pruvate u sistema: Dopu a stallazione è a calibrazione sò cumpletu, pruvate u sistema cù un pesu cunnisciutu per cunfirmà chì a scala hè precisa.

 

E nostre strutture ben attrezzate è un manicu eccezziunale di alta qualità in tutte e fasi di a produzzione ci permette di guarantisce u cumpletu tutale di u cliente per a Best quality 10t-30t Load Cell Loadcell d'alta precisione per a Scala di Camion. tu.Per piacè cuntattateci per più infurmazione.

微信图片_20180613145521
Cina di alta qualitàCellula di caricaCapacità 10t 20t 30t 40t è Load Cell per Weighbridge Truck Scale, Cum'è u principiu di u funziunamentu hè "esse orientatu à u mercatu, bona fede cum'è principiu, win-win cum'è scopu", mantenendu "clienti prima, assicuranza di qualità, serviziu prima" cum'è u nostru scopu. , dedicatu à furnisce a qualità originale, crea un serviziu di eccellenza, avemu vintu elogi è fiducia in l'industria di i pezzi di l'auto.In u futuru, furniremu un pruduttu di qualità è un serviziu eccellente in ritornu à i nostri clienti, accolta ogni suggerimentu è feedback da tuttu u mondu.

 

 

 


Tempu di Postu: Mar-20-2023