ASSIU STATIC E SCALA ASSI IN MOVIMENTO

Scale d'assisò una soluzione ecunomica, adattabile è portatile per a pesa di veiculi è camioni.Scale di l'assi sò a suluzione perfetta per i camionisti per simplificà è automatizà u so prucessu di cuntrollu di pesu.Identificà facilmente u pesu grossu di u vostru veiculu è i pesi di l'assi, scale di assi facili da aduprà assicuranu chì u vostru trasportu scorra senza problemi.

scala d'assi

 

  • CUSTRUZIONE PESANTE:Piscine à profil bassu è pesante cuncepitu per pisà veiculi grossi cum'è camion, cisterna, furgone è rimorchi.Stu sistema pò esse cunfiguratu per adattà à qualsiasi gruppu di assi o spazii di rota è hè abbastanza largu per pneumatici duali.
  • RAMPE DI RESISTENZA AL SKID: 200% di prutezzione di sovraccarichi Rampi di resistenza à u skid interlocking.Stu tappettu di pesatura robusta in fusione d'aluminiu hè abbastanza ligera per esse portatile ma abbastanza grande per qualsiasi tipu di veiculu.
  • INDICATORE CON IMPRIMANTE INTEGRATA: Include valigia indicatore per prutezzione è portabilità.
  • FACILE DA USARE: Dui manici è duie roti per un trasportu faciule è muvimentu.Facile à aduprà;cunduttore pò operatore è pisà da sola.
  • 12 mesi di garanzia: Assemblatu in Cina Qualità di punta di l'industria, garanzia di 12 mesi è supportu tecnicu à vita.Per piacè sentite liberu di cuntattateci se avete qualchì quistione.Cumprate cun fiducia.

scala di l'assi 1

Descrizzione
Completamente portable wirelessScala di l'asse di camionpermette di pisà è stampà i pesi di camion in viaghju senza cavi.Piscine di bassa profilo è pesanti pensate per a pesa di veiculi cum'è camioni, cisterna, furgoni è rimorchi.Stu sistema pò esse cunfiguratu per adattà à qualsiasi gruppu di assi o spazii di rota.Stu tappettu di pesatura robusta in fusione d'aluminiu hè abbastanza ligera per esse portatile ma abbastanza grande per qualsiasi tipu di veiculu.Pudete aghjunghje più pads di pesa, per piacè cuntattateci per i prezzi.


Tempu di post: 11-mar-2023