Cumu installà a bascula di camion

L'installazione di un ponte di pesatura pò esse un prucessu cumplicatu chì richiede una squadra di prufessiunali sperimentati.Tuttavia, quì sò i passi generali:

SS3

1. Preparazione di u situ: sceglite un situ di livellu cun un drenaje adattatu è un spaziu abbastanza per a pesera.Sguassate l'area di ostaculi è detriti.

2. Preparazione di a fundazione: Scavà i buchi per i pilastri di cimentu in locu è prufundità predeterminati.Installa cage d'acciaio di rinforzu è pour u cimentu in i buchi.Livellu a superficia di i pilastri.

3. Muntamentu di e cellule di carica: Pone e cellule di carica nantu à i pilastri di cimentu, assicurendu chì ogni cellula hè orientata bè è orientata in a listessa direzzione.

4. Installazione di e piattaforme di pesatura: Aduprate una gru o un ascensore per mette e piattaforme di pesatura nantu à e cellule di carica.Installa e barre di cunnessione trà e plataforme è e cellule di carica.

5. Wiring è cunnessioni elettricu: Cunnette e cellule di carica è summing box.Cunnette u sistema di cuntrollu è i cavi à l'indicatori è i display.

6. Calibration and testing: Test u sistema di pesatura per assicurà chì u travagliu currettamente, è calibre prima di usà.

SS

Hè sempre megliu cercà l'aiutu di un installatore prufessiunale di pesa per assicurà a precisione è a sicurità di u sistema.


Tempu di post: May-04-2023