Comu sceglie u sensoru di pesa

Comu sceglie u pesu sen1

A scelta di quale tipu di struttura di forma di sensore di pesa dipende principalmente da u sistema di pesatura chì utilizeghja l'ambiente è a struttura di a scala.

Ambiente operativu di u sistema di pesa

Se u sensoru di pesatura travaglia in ambienti à alta temperatura, deve aduttà sensori resistenti à l'alta temperatura, in particulare in occasioni duri, deve esse aghjuntu cù l'insulazione di u calore, u rinfrescante di l'acqua o di l'aria. U sensoru chì travaglia in ambienti à alta temperatura deve aduttà sensori resistenti à a temperatura elevata, in particulare in occasioni duru deve esse aghjuntu cù l'insulazione termica, l'acqua di rinfrescante o i dispositi di raffreddamentu d'aria.

Effetti di polvera, umidità è corrosione

I prudutti di a serie di l'acciaio inossidabile sò adattati per l'umidità ambientale> 80% RH sopra, è altri acidi, currusioni di ammonia;I prudutti d'acciaio in lega di serie di colla sò adattati per l'umidità ambientale < 65% RH senza infiltrazione d'acqua, senza altri gas corrosivu, liquidu. I prudutti d'acciaio in lega di saldatura di serie di saldatura sò adattati per umidità ambientale < 80% RH, cù drenaje liscia, senza altru. gas corrosive, liquid.Produtti di serie di lega d'aluminiu sò adattati per l'umidità ambientale < 65% RH.No infiltrazione d'acqua, nisun altru gas corrosive, liquid

In i sistemi di pesatura elevati, deve esse cunsideratu a prutezzione di sicurezza è di sovraccarichi

I sensori a prova di esplosione o i sensori intrinsecamente sicuri devenu esse selezziunati s'ellu si usa in ambienti inflammabili è splusivi.U coperchio di sigillatura di sensori a prova di esplosione ùn deve micca solu cunsiderà a so ermetica, ma ancu cunsiderà a forza di a prova di esplosione, è ancu l'impermeabilità, a prova di umidità è a prova di esplosione di i cavi di cavi, etc.

I bisogni di e caratteristiche di a struttura di a piattaforma di scala

1.Spaziu di stallazione di u purtellu.In certi lochi cù limitazione di spaziu, a limitazione di u spaziu deve esse cunsideratu quandu selezziunate u sensoru di pesa.

2.Easy à stallà è mantene.Indipendentemente da l'affidabilità di qualsiasi equipamentu, hè necessariu di cunsiderà u prublema di stallazione è mantenimentu.In più di a cunvenzione di a stallazione, hè ancu necessariu di cunsiderà se u mantenimentu hè cunvenutu in usu è se u sensoru di pesa hè cunvenutu per rimpiazzà.

3.L'effettu di e forze laterali.Quandu selezziunate u sensoru di pesu, hè necessariu di cunsiderà se a piattaforma di scala hà una forza laterale in usu.U sensoru di pesu cuncepitu secondu u principiu di sforzu di cisura hà una forte capacità di resiste à a forza laterale, mentre chì u sensoru di pesu cuncepitu cù u principiu di stress normale hà una capacità debule di resistà a forza laterale.

4. Problemi di rigidità di carichi, infrastruttura è accessori.A rigidità di sti strutture affettanu direttamente a quantità di deformazione è cusì affettanu a precisione di a misurazione.

5.Influenza di a temperatura nantu à a piattaforma scala.Per i sistemi di pesatura all'apertu cù i dispusitivi di cuscinetti longu è una grande area, cum'è a scala di camion è u grande cisterna di materiale, u coefficient di espansione di u dispusitivu deve esse cunsideratu.

Selezziunà u numeru di sensori di pesa

L'scelta di u numeru di sensori di pisazione hè basatu annantu à u scopu di u sistema di pesatura è u nùmeru di punti necessarii per sustene a piattaforma di scala (u nùmeru di punti deve esse determinatu secondu u principiu chì u centru di gravità geomètrica di a scala è u centru di gravità attuale coincide).In generale, a piattaforma di scala hà uni pochi punti di supportu nantu à a selezzione di uni pochi di sensori.

Selezzione di a gamma di capacità di i Sensori di Pesatura

A selezzione di a gamma di sensori di pesu pò esse determinata secondu a valutazione cumpleta di u valore di pesu massimu di a scala, u numeru di sensori selezziunati, u pesu di a piattaforma di scala, a carica parziale massima pussibule è a carica dinamica.Teoricamente parlante, u più vicinu u valore di pesatura di u sistema di pesatura hè di a capacità nominale di u sensoru, più alta serà a precisione di pesatura.Tuttavia, in pratica, per via di l'esistenza di u pesu, u pesu di tara, a vibrazione, l'impattu è a carica parziale di a scala, u principiu di a selezzione di limitu di sensori per diversi sistemi di pesatura hè assai diversu.

Rimarche:

Quandu selezziunate a capacità nominale di u sensoru, hè megliu cunfurmà à u valore di a serie di produtti standard di u fabricatore quantu pussibule, altrimenti, a selezzione di prudutti micca standard, micca solu l'altu, ma ancu difficili di rimpiazzà dopu danni.

In u listessu sistema di pesatura, ùn hè micca permessu di sceglie diverse sensori di capacità nominali, altrimenti, u sistema ùn pò micca travaglià nurmale.

Selezzione di u livellu di precisione di u sensoru di pesa

U livellu di precisione hè un indice di rendiment impurtante di u sensoru, è hè un ligame impurtante in relazione à a precisione di misurazione di tuttu u sistema di misurazione.U più altu hè u livellu di precisione di u sensoru di pesa, u più caru u prezzu.Dunque, finu à chì a precisione di u sensore risponde à i requisiti di precisione di tuttu u sistema di misurazione, ùn hè micca bisognu di sceglie i più alti.A selezzione di u livellu di u sensoru deve risponde à e duie cundizioni seguenti:

Per risponde à u requisitu di input di l'indicatore di pesa

Vale à dì, u signale di output di u sensoru deve esse più grande o uguale à u valore di sensibilità di input necessariu da l'indicatore.

Cumu sceglie u pesatore sen2

Segui u requisitu di precisione di tutta a scala elettronica

In più di risponde à i requisiti di input di l'indicatore, u gradu di u sensoru di pesu deve ancu risponde à i requisiti di precisione di tutta a scala elettronica.

Di solitu, una scala elettronica hè cumpostu di trè parti: a piattaforma di scala, u sensoru di pesa è l'indicatore.Quandu sceglite a precisione di u sensoru di pesa, a precisione di u sensoru di pesa deve esse ligeramente più grande di u valore teoricu di calculu.In ogni casu, perchè a teoria hè generalmente restritta da e cundizioni obiettivu, per esempiu, a forza di a piattaforma di scala hè menu di quella di u valore di calculu teoricu.U rendiment di l'indicatore ùn hè micca assai bonu, l'ambiente di travagliu di a scala hè relativamente cattivu è cusì.I ragiuni affettanu direttamente a precisione di a scala, cusì avemu da migliurà i bisogni da tutti l'aspetti, micca solu per cunsiderà i benefici ecunomichi, ma ancu per assicurà chì u scopu di pisà.

Comu sceglie u pesu sen3


Tempu di post: 19-10-2022