I metudi cumuni di risoluzione di prublemi per a scala elettronica di gru

1

Cù u sviluppu di a sucetà scentificu, a scala di gru senza filu ilittronica hè dinù in cuntinuu innuvazione.Pò esse realizatu una varietà di paràmetri di funzioni da a semplice pesa elettronica à parechje funzioni d'aghjurnamentu è pò esse largamente utilizatu in parechji campi.
1. L'indicatore ùn pò micca esse incaricatu
Se ùn ci hè micca una reazione durante a cunnessione di u caricatore (vale à dì, ùn ci hè micca una visualizazione di tensione in a finestra di visualizazione di u caricatore), pò esse dovutu à una scarica eccessiva (tensione sottu 1V), è u caricatore ùn pò esse rilevatu.Appughjà u buttone di scaricamentu di u caricatore prima, è dopu inserisci l'indicatore.

2. Ùn ci hè micca un signalu di pesatura dopu chì u strumentu hè cuminciatu.
Per piacè verificate se a tensione di a batteria di u corpu di a scala hè normale, inserite l'antenna di trasmettitore è accende l'alimentazione di u trasmettitore.Se ùn ci hè ancu nisun signalu, verificate se u canali indicatore currisponde à u trasmettitore.

3. I caratteri stampati ùn sò micca chjaru o ùn ponu micca esse scritti
Per piacè verificate s'ellu a cinta casca o a cinta ùn hà micca culore di stampa, è rimpiazzà a cinta.(Cumu cambià a cinta: Dopu a stallazione di a cinta, appughjà è tene premutu u pomu è girate in senso orario uni pochi volte.)

4.A difficultà di carta di l'impresora in stampa
Verificate s'ellu troppu polvera, è pò pulisce a testa di l'impresora è aghjunghje l'oliu lubrificante traccia.

5. Numeri saltendu intornu
A freccia di u corpu è l'instrumentu pò esse cambiatu s'ellu ci hè interferenza di equilibriu elettronicu cù a stessa frequenza vicinu.
6, Se accende a parte di u corpu di equilibriu di l'alimentazione è truvate chì a linea di a batteria o u riscaldamentu di a batteria,
sguassate u socket di a batteria è reinserite.

Note per l'usu di a scala elettronica di gru:

1. U pesu di l'articulu ùn deve micca più di a gamma massima di a scala di grue elettronicu

2 、 L'anellu (anellu) di a scala elettronica di a grua, u ganciu è l'ughjettu appesu trà u pin di l'arbulu ùn esiste micca fenomenu stuck, vale à dì, in a direzzione verticale di a superficia di cuntattu deve esse in a pusizione di u puntu centrale, micca in dui lati di u cuntattu è stuck, ci deve esse abbastanza gradi di libertà.
3. Quandu corre in l'aria, l'estremità più bassa di l'ughjettu appiccicatu ùn deve esse più bassu di l'altezza di una persona.L'operatore deve mantene una distanza di più di 1 metru da l'ughjettu suspendu.

4. Ùn aduprate micca slings per elevà l'uggetti.

5.When ùn travaglià, a scala grue ilittronica, rigging, hoisting fixture ùn hè micca permessu di impiccà uggetti pisanti, deve esse unloade à evitari deformation permanente di parti.


Tempu di Postu: 14-Sep-2022