Applicazione di scala di assi portatili in u trasportu di materiale

w1

  • I modi di trasportu muderni includenu principarmenti u trasportu autostradale, u trasportu ferroviariu, u trasportu aereu è u trasportu d'acqua. L'indici di basa chì misura a realizazione di u travagliu di trasportu hà u tempu, a distanza è a quantità, etc. fattori è tutti sò strettamente ligati cù a misurazione. a misurazione è a prova sò ligati à l'industria di u trafficu è di u trasportu.Hè una attività per rializà l'unità di strumenti di misurazione speciale è strumenti è equipaghji per l'industria di u trafficu è di u trasportu è assicurà l'accuratezza è l'affidabilità di i valori di quantità.A misurazione di u trafficu hè una parte impurtante di u sistema di qualità naziunale è di u sistema di misurazione naziunale.Hè ancu una basa tecnica impurtante per assicurà a qualità di a custruzzione di l'infrastruttura di trasportu è u sviluppu ecunomicu naziunale
  •  

U pesu di u trafficu di l'autostrada include principalmente u pesu di carica, u pesu di terra è u pesu di u veiculu di sovraccarichi.U pesu di e merchenzie è u pesu di a terra è di a petra hè u pesu netu ottenutu sottraendu u pesu di tara da u pesu tutale di a scala di camion.U pesu di i veiculi overloaded ùn pò micca solu esse pesatu da u pesu tutale di a scala di camion, ma pò ancu esse calculatu misurà u pesu di l'assi.
U trasportu di u trasportu di u veiculu causarà danni à u ponte di l'autostrada è influenzerà u trafficu normale è a sicurezza di u trafficu, è accelerà i danni di a superficia stradale.Cum'è un gran numaru di veiculi sopra-limite chì currenu à bassu vitezza, farà ancu l'autostrada in una "autostrada à bassa vitezza. So l'usu di a scala portatile di l'assi portatile hè diventata una scelta impurtante per misurà a sovraccarico di veiculi.
w2I prublemi di l'impresa
U situ di a cumpagnia hè troppu chjucu per installà a scala elettronica di camion.Se u locu di trasportu per a seconda pesa hè in u portu è u materiale hè trasportatu senza pisà allora u pesu di u materiale serà imprecisu.
 
Aiutul'impresarisolve i prublemi
Risolve u prublema di u situ di l'impresa chì ùn pò micca stallà a scala di camion. Reduce a perdita di u costu di materiale è riduce a spesa di manodopera precisa, pò esse installatu rapidamente è utilizatu per verificà u veiculu off-load è control.The wireless portable axle scale chì hà funzione di pesu ligeru è facile à purtà, alta precisione, bona ripetibilità è errore cuerenza laterale hè picculu.
A prutezzione multipla di sigilli, u disignu impermeable è a prova di umidità aiuta à assicurà a rilevazione normale in i ghjorni piovosi. A struttura integrale di a velocità di risposta dinamica di u signale cù alta frequenza. In più di tutte e funzioni di u tipu di canale unicu, i canali di manca è destra sò debuggati. è rilevatu rispittivamenti, cù megliu precisione, è si pò dinù esse usata à detect u carricu bias veìculu.
w3

 

 

 


Tempu di Postu: Nov-10-2022